Poučení spotřebitele o spotřebitelských právech dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník („OZ“)

Poskytovatelem zboží specifikovaného v Kupní smlouvě je společnost Hana Sedlařík (dle OR), dále jako „Prodávající“. 

 

Vzhledem k tomu, že jednání stran směřuje k uzavření smlouvy a aby byly spotřebiteli zřejmé všechny podstatné skutečnosti o smlouvě a Prodávajícím, sděluje tímto Prodávající spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku dle ust. § 1811 odst. 2 OZ tyto skutečnosti:

 

a) svoji totožnost, popřípadě telefonní číslo nebo adresu pro doručování elektronické pošty nebo jiný kontaktní údaj:

 

                  Hana Sedlařík, Příčná 1892/4, Praha 11000, hana@somethingblue.cz, 776749236

 

b) označení zboží nebo služby a popis jejich hlavních vlastností,

 

Označení služeb/zboží koresponduje se spotřebitelem vybraným zbožím na webu https://somethingblue.cz/ dle „Objednávky“, se kterou se spotřebitel před jejím uzavřením seznámil.

 

c) cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků,

 

Výpočet ceny služby/zboží je uveden v „Objednávce“ u každého zboží samostatně.

 

d) způsob platby a způsob dodání nebo plnění,

 

Způsob platby a způsob plnění je uveden v „Obchodních podmínkách“ Prodávajícího a spotřebitel se s nimi seznámil před uzavřením smlouvy.

 

e) náklady na dodání, a pokud tyto náklady nelze stanovit předem, údaj, že mohou být dodatečně účtovány,

 

Náklady spojené s plněním jsou uvedeny v „Obchodních podmínkách“ Prodávajícího a spotřebitel se s nimi seznámil před uzavřením smlouvy.

 

 

f) údaje o právech vznikajících z vadného plnění, jakož i o právech ze záruky a další podmínky pro uplatňování těchto práv,

 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

 

Vyskytne-li se na zboží vada, pro kterou nelze zboží využívat obvyklým způsobem, může kupující uplatnit u prodávajícího právo z vadného plnění („reklamace“) a požadovat:

●      odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící vady

●      přiměřenou slevu z kupní ceny,

●      odstranění vady opravou věci

●      odstoupení od smlouvy.

 

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud zboží:

●      vykazuje podstatnou vadu, která znemožňuje jeho užívání obvyklým způsobem,

●      pokud nelze zboží používat kvůli opakujícím se vadám i vadám/vadě po provedené opravě,

●      při větším počtu vad (3 a více vad).

 

Práva z vadného plnění uplatňuje spotřebitel u Prodávajícího na adrese jeho provozovny nebo sídla, postačí však formou e-mailu. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od spotřebitele reklamované zboží.

 

g) údaj o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku, má-li být smlouva uzavřena na dobu neurčitou,

 

Údaj o době trvání závazku se u Kupní smlouvy neuvádí.

 

h) údaje o funkčnosti digitálního obsahu, včetně technických ochranných opatření, 

 

Údaje o funkčnosti digitálního obsahu, včetně technických ochranných opatření je přiložen ke každému jednotlivému zboží samostatně, pokud není, je uveden na webové stránce Prodávajícího u každého jednotlivého zboží samostatně v elektronické podobě.

 

i) údaje o součinnosti digitálního obsahu s hardwarem a softwarem, které jsou podnikateli známy nebo u nichž lze rozumně očekávat, že by mu mohly být známy

 

Údaje o součinnosti digitálního obsahu s hardwarem a softwarem, které jsou podnikateli známy nebo u nichž lze rozumně očekávat, že by mu mohly být známy jsou přiloženy ke každému jednotlivému zboží samostatně, pokud nejsou, jsou uvedeny na webové stránce Prodávajícího u každého jednotlivého zboží samostatně v elektronické podobě.

 

 

 

Dle ust. § 1820 odst. 1 OZ poučuje Prodávající spotřebitele o jeho právech a povinnostech pojicích se s uzavřením Kupní smlouvy, protože z okolností je zřejmé, že jednání stran směřuje k uzavření smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku, sděluje podnikatel spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, také:

 

a) náklady na prostředky komunikace na dálku, pokud se liší od základní sazby,

 

Prodávající neúčtuje žádné poplatky či vlastní náklady za případnou komunikaci na dálku.

 

b) údaj o případné povinnosti zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu, je-li vyžadována,

 

Prodávající neúčtuje žádnou zálohu z Kupní smlouvy.

 

c) v případě, že se jedná o smlouvu, jejímž předmětem je opakované plnění, nejkratší dobu, po kterou bude smlouva strany zavazovat,

 

Prodávající prohlašuje, že spotřebiteli neposkytuje a se spotřebitelem neuzavírá smlouvu s opakovaným plněním služeb.

 

d) v případě smlouvy uzavírané na dobu neurčitou nebo jejímž předmětem je opakované plnění, údaj o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná,

 

Kupní smlouva mezi Prodávajícím a spotřebitelem se uzavírá bez určení data trvání.

 

e) v případě smluv uzavíraných na dobu neurčitou nebo jejímž předmětem je opakované plnění, údaje o veškerých daních, poplatcích a nákladech na dodání zboží nebo služby určených způsobem podle písmena b),

 

Kupní smlouva mezi Prodávajícím a spotřebitelem se uzavírá bez určení data trvání.

 

f) pokud lze využít práva na odstoupení od smlouvy, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva, jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, jehož náležitosti stanoví prováděcí právní předpis,

 

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 od uzavření smlouvy – Kupní smlouvy, resp. 14 od převzetí zboží. 

 

Přílohou Kupní smlouvy je vzorové poučení spotřebitele o možnostech odstoupení od smlouvy dle prováděcího předpisu č. 363/2013 Sb.

 

g) údaj, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, náklady za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou,

 

Je-li v nabídce prodávajícího několik možností doručení zboží, je při odstoupení od smlouvy a vrácení zboží kupujícím zpět prodávajícímu vždy kupujícímu vracena částka poštovného dle nejlevnějšího způsobu doručení dle dané varianty. Tato částka je pak vrácena prodávajícím kupujícímu, oproti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Prodávající nehradí náklady kupujícího spojené s vrácením zboží zpět prodávajícímu.

 

h) údaj o povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo,

 

Neuplatní se.

 

i) jde-li o smlouvu podle § 1837 písm. l), údaj, že spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, popřípadě za jakých podmínek mu právo na odstoupení od smlouvy zanikne, a

 

Předmětem služby nejsou činnosti dle ust. § 1837 písm. l) OZ.

 

j) údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.

 

Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy hana.stanova@gmail.com – předmět: Stížnost. Informaci o vyřízení stížnosti spotřebitele zašle Prodávající na elektronickou adresu spotřebitele. Spotřebitel má též možnost zahájit mimosoudní řešení sporu před Českou obchodní inspekcí na webu www.coi.cz.

organizace rozlučky se svobodou

Chcete si užít rozlučku se svobodou podle vašich představ, ale nechcete, aby ji museli organizovat svědkové?

→ Uspořádám pro vás rozlučku přesně podle vašeho přání. Ať už sníte o wellness pobytu se šampaňským a masážemi nebo o pikniku v parku a hraní her či si chcete dát dobré jídlo a pak jít na párty do klubu nebo si vlastnoručně vyrobit parfém a jít na společný rituál, jsem tady pro vás.

Na základě vašich přání a představ pro vás krok po kroku naplánuji rozlučku, vše zarezervuji a připravím.

→ Vy si naplno užijete rozlučku. Společně se svým týmem nevěsty či týmem ženicha si vychutnáte společné chvíle a budete se těšit na blížící se svatbu.

svatba
podle přání

Chcete prožít vysněnou svatbu, ale nemáte čas na její plánování? Přejete si prožít svůj svatební den bez starostí?

→ Převezmu na sebe veškerou tíhu související se svatbou, postarám se o kompletní organizaci svatebního dne a jeho následný hladký průběh.

Jako váš svatební parťák vám budu plně k dispozici:

  • pomohu vám najít vaše vysněné svatební místo
  • na základě vašich představ doporučím vhodné dodavatele
  • budu spojka mezi vámi a dodavateli, zajistím s nimi veškerou komunikaci
  • naplánuji s vámi harmonogram svatebního dne, plán zasedacího pořádku, rooming list, plán transportů
  • pomohu vám připravit svatební rozpočet
  • pomohu vám s veškerou administrativou
  • zkoordinuji celý svatební den od ranních příprav až do večera

    → Vy ušetříte až 200 hodin času i své nervy. Vy i vaši blízcí si užijete tento jedinečný den naplno.
  • koordinace svatebního dne

    Organizujete si svoji svatbu sami a hodila by se vám koordinace celého svatebního dne?

    → Převezmu na sebe všechny vaše starosti a postarám se o hladký průběh celého svatebního dne.

    Zajistím, že:

  • se vaši svědkové, maminky i nejbližší kamarádi budou moct naplno bavit a nebudou muset řešit organizační věci (např. zdobit sál)
  • svatebčané budou mít veškeré informace, budou vždy ve správný čas na správném místě
  • dodavatelé předají dodávku včas, přesně podle domluvy a na správné místo
  • bude harmonogram svatebního dne dodržen
  • bude výzdoba správně rozmístěna
  • budou veškeré případné potíže rychle a efektivně vyřešeny

    → A tak si budete moci naplno vychutnat každý moment svatebního dne, bez stresu!
  • koordinace svatebního obřadu

    Organizujete si svoji svatbu sami a hodila by se vám koordinace té nejdůležitější části dne, slavnostního obřadu?

    → Převezmu na sebe všechny vaše starosti a postarám se o hladký průběh celého slavnostního obřadu.

    Zajistím, že:

  • budou svatebčané v pravý čas na svých místech
  • oddávající dostane včas vaše dokumenty a v pořádku vám je vrátí
  • budete přesně vědět, kdy vykročit k oltáři/slavobráně
  • bude vaše vlečka krásně rozprostřená
  • si užijete dokonalý špalír
  • budete mít fotku se všemi skupinkami, se kterými jste se chtěli vyfotit

    → A tak si budete moci naplno vychutnat každý moment obřadu, bez stresu!
  • konzultace

    Organizujete si svoji svatbu sami a hodila by se vám konzultace se svatební koordinátorkou?

    → Dodám vám klid, nabídnu řešení či možnosti.

    Dle vašich potřeb pomohu např. s vytvořením harmonogramu svatebního dne, doporučím dodavatele, nabídnu možnosti svatebního občerstvení či poradím, jak najít ty pravé svatební šaty.